Euskal herritarren telekomunikazio-arloko kontsumo-ohituretan ere eragina izan du pandemiak. 2020an inoiz baino denbora gehiago eman genuen etxean, eta horrek aisiarako eta entretenimendurako tresna nagusi bihurtu du telebista. Hain zuzen, Euskaltelek emandako datuen arabera, bezeroen % 70ek telebista-zerbitzu aurreratuak erabili dituzte 2020an, eta telebista ikusteko denbora bataz beste egunean hiru ordu […]

Telekomunikazio enpresa guztiak korporazio transnazionalak dira, etekina ateratzea beste helbururik ez dutenak. Denak? Ez!. Izarkom telefonia mugikorra, finkoa eta Internet sarbidea eskaintzen duen irabazi asmorik gabeko euskal kooperatiba euskalduna da. Posible ote da marrazo handiz betetako itsasoan telekomunikazio ekimen alternatibo bideragarririk planteatzea? Izarkomek bi urte daramatza lanean eta gero eta […]