Bilboko bikote batek bi hegaldi zituen Bilbotik Pragara joateko 2020ko martxoan, eta aire-konpainiak, bertan behera utzi zituen, ohiz kanpoko arrazoiak aipatuz: Covid-19aren pandemia. Baina erreserbaz arduratu zen agentziak bidali zien jakinarazpen-oharrean ez zen inon ere aipatzen osasun egoera zenik hegaldi hura bertan behera uzteko arrazoia. Gainera, aire-konpainiak aukera eskaini zien bidaiariei hegaldien ordutegia aldatzeko, eta hori ez dator bat Covid-19ak eragindako gorabehera batekin, printzipioz.
Baina zergatik da garrantzitsua hegaldiak bertan behera uzteko arrazoia? Aire-konpainiak konpondu ezin ditzakeen ohiz kanpoko arrazoiengatik gertatu bada, erabiltzaileek txartelaren dirua jasotzeko eskubidea dutelako , eta ez, ordea, kalte-ordaina. Diru hau, ordea, errua konpainiari egotzi ahal zaionean ordaindu behar dio konpainiak bezeroari. Horrenbestez, bi bidaiariek Erreklamatura jo zuten, hegaldia bertan behera utzi izanaren benetako arrazoiak jakin nahian eta hegaldia erreklamatzea erabaki zuten.
Eta… zer uste duzue erabaki zutela epaileek? Amaiera jakin nahi baduzu, entzun!
Deskargatu hemen