HIZPIDEA: Ryanair eta Amazon, low cost enpresak eta lehiaren eragina prezioetan

Joseba Barandiaranekin ekonomia gaiak komentatuko ditugu denboraldi honetan ere, eta lehen saio honetan begirada low cost zerbitzuetan jarri dugu, Ryanair-en krisia abiapuntu hartuta. Ryanair enpresak 400.000 bidaiari lehorrean utzi ditu, datozen hilabeteotako hainbat hegaldi bertan behera utzita. Pilotuen oporrekin nahastu direla esan dute, baina beste faktore batzuk ere egon daitezke atzean, adibidez, azkenaldion 140 pilotuk alde egin dutela azkenaldion, Ryanairretik, Norwegian-era igarota. Low Cost-en sorrreraz eta ondorio ekonomikoez aritu gara, antzekoak izan baitira bidaietan, telefonia enpresetan, online salmenta guneetan… Barandiaranen aburuz lehia egoteak prezioak ez haztea dakar, inflazioa ez gertatzea. Antzeko fenomenoa gertatu da online erosketetan, plaza digitala bihurtutako Amazon efektuaren ondorioz.

Deskargatu hemen.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Next Post

Hazte Oir autobusaren aurka hainbat lagun elkartu dira protesta egiteko #TransfobiarikEz

og. Ira 21 , 2017
Hazte Oir elkarte ultra katolikoaren autobusa Bilbon izan da. Podemos eta bere LGTBI mozal legea: zuen seme-alaben bila doaz lelopean, aste honetan Madrilen beraien lehen protesta egin zuten, eta beraien bidaiaren bigarren geltokia Bilbo izan da. Eguerdiko 12:00etan Moyua plaza inguruan egotekoak zirela iragarri dute, baina 12:30etan iritsi da autobusa Euskadi […]

Honekin lotuak